D.U.K. apie dažų matuoklį

Kodėl reikalingas dažų storio matuoklis?
Jis padeda nustatyti ar automobilis buvo perdažytas. Perdažytas automobilis dažnai reiškia, kad automobilis buvo patekęs į rimtą autoavariją. Tai reiškia, kad jis nebėra toks saugus – gali nebūti oro pagalvių, o kėbulas nekokybiškai suvirintas.

Kaip naudotis dažų matuokliu?
Dažų matuoklį priglauskite prie tikrinamos metalinės detalės paviršiaus ir stebėkite ekranoi parodymus. Jei dažų storis didesnis nei 0,1-0,2 mm – dalis greičiausiai perdažyta (storesnis dažų, grunto ir glaisto „špakliaus“ sluoksnis. Jei vieta Jums sukėlė įtarimų pamatuokite storį keliose vietose šalia.

Automobilį tikrinti autoservise ar dažų matuokliu?
Dažų matuoklis Jums tikrai parodys ar automobilis buvo perdažytas. Jis nepatikrins automobilio važiuoklės, variklio. Tačiau dažnai net patyrusi akis negali pasakyti ar automobilis buvo perdažytas. Tad kėbulo tikrinimui jis praktiškai nepakeičiamas. Be to automobilio parvežto iš užsienio nuvežti į autoservisą praktiškai neįmanoma – jis neturi draudimo, registracijos numerių, būna užkeltas ant tralo ar užstatytas kitais automobiliais.

Kuo blogas daužtas, bet suremontuotas automobilis?
Nestiprus daužimas, pvz. durelių ar kapoto įlenkimas, nėra labai pavojingas. Tačiau dažnai automobilis būna rimtai daužtas, suremontuotas, o kokia nors nežymiai įlenkta detalė paliekama nukreipti dėmesiui. Sudaužytas automobilis dažniausiai nebeturi oro pagalvių, jo kėbulas nebebūna toks atsparus smūgiams. Dėl to jis būna daug nesaugesnis kito auto įvykio metu. Be to – remontuotas kėbulas pradeda daug greičiau rūdyti.